Olgun Şimşek – Üflediler Söndüm Dinle,Üflediler Söndüm Dinle

İlk defa Olgun Şimşek’in bir şarkısını paylaşıyorum.Bende ilk defa gördüm ve tutulan bir şarkıymış.İlk gezdiğim bir blogda rastlamıştım bayada yorum almış bende dedim hemen blogumda yayınlayayım.Olgun Şimşek – Üflediler Söndüm videosu aşağıdadır.Olgun Şimşek – Üflediler Söndüm videosunu izledikten sonra bir yorum yaparsanız sevinirim.

Olgun Şimşek – Üflediler Söndüm


About these ads

337 Yorum »

  1. ömer Said:

    hayat mum ışıgıyla bakanlara hediye olsun sönen ışık ben değilim

    • esin büşra Said:

      aynen öyle valla sevgilim furkan için ezberledim bu şarkıyı ona gitsin

      • slçkk Said:

        söylenecek fazla bişe yok süper …. :)

    • B@H@R.. Said:

      Ne alAkAsI vAr YAa.. ÇoK mÜkEmMeL Bi şARkI…

      • eda Said:

        çok gzel bir parcaa

    • gönül Said:

      çok süper bir parça.

  2. KADER Said:

    ÇOK GÜZEL YA BAYILDIM HERGÜN DİNLİYORUM USANMADAN

    • ismihan Said:

      gerçekten bende hep usanmadan dinliyorum böyle bir ses yok gerçekten çok hoş bir türkü ama bir insanın sesi bu kadar da güzel olmaz ya muhteşem bi ses olağanüstü

    • salih Said:

      bu şarkıyı dinledikçe kendimden geçiyorum beni alıp maziye götürüyor ağzına sağlık

    • dilşad Said:

      bence de her gun dınlenılecek sıkılınmayacak bir şarkı……….

  3. tuçe Said:

    çq qsL biR şrqı bayıLıoRm :D herqes’iN diNLemesini tawsiye edioRm m:D

  4. sezen Said:

    müthiş bir şarkı inanıyorumki izleyen herkezi bir anısına götürmüştür

    • sabit Said:

      haklısın bacım

    • DENİZ Said:

      vur saza inlesin söyle sözü dinlesin yaşat aşkı şarkınla , bu yürek senin şarkınla dile geldi be usta

  5. cumhur Said:

    ben turku pek dinlemem ama bu müthiş güzeldi

    • eLiF Said:

      bende dinlemem ama bu harika ya ağzına sağlık olgun abicimmm

      • mustafa Said:

        slm elih hanım böyle güzel eserleri yani halk müziğini dnlememeni yadırgadım doğrusu isminede o kadar türküler yazımışken

  6. yozqatlii Said:

    süper şarkı

  7. emin Said:

    ilk defa TV den dinledim.Bir müzisyen olarak çok sevdim. Bu türkü ancak bu kadar güzel yorumlanır. Yazana, besteleyene,yorumlayana, yayınlayana, dinleyene yani tüm emeği geçenlere saygılar, selamlar.

  8. _badangel_ Said:

    ben türkü dinlemem ama öyle bir türkü kii insanı bitiriyor diziside şarkısıda çook güse

  9. fuat Said:

    süper şarkı ya hastasıyım

    • büşra Said:

      ewt belli hastasın :D

    • sümeyye Said:

      . bizde bayılıyoz ama bütülü dinliyemiyoruz
      bide donmasa çok ii olacak bnece

  10. YUSUF Said:

    manyak bir şarkıya süper:))))

    • büşra Said:

      senin gibi manyak olanlar böle şarkılara manyak dio…salak mısın olum sen manyak sensin bu şarkı senin gibi manyka deil ….MAL

      • $IRN4KLI Said:

        :))))) viiiii bak hele kız ne diyon yaa valla hiç yakışı kalmadı
        kardeşim sana:)))):P

      • furko fenenrli manayak Said:

        sen iye çlü laf söldin lan büşra manyakkkkkkkkkkkkkkk asıl sensin

      • slvester Said:

        geri zekalı büşra çocuk cok güzel anlamına getirmiş sen mal olup yanlış anlıyor isen suç onda mı

    • AYŞE NUR Said:

      ağzına sağlıka büşra senin kulağın şarkıyı dinlerken başka bir laf duyuyun heralde ….. MALLARIN MALOZU

  11. ceylan Said:

    ilk dinlediğimde tutulup kalmıştım bu sarkıya mest oldum resmen yazanın ellerine ve yüreğine sağlık bizim kalbimizide yüreyimizide böyle parcalar anlatır ançak

  12. can Said:

    güzl şarkı sayleyenden de dinletenden de allah razı olsun tşklr

    • gaye Said:

      bencede çok güzel bi şarkı insanı yasamak ısteyıpte yasayamadı asklara goturuyo yazanın emeyı gecen herkese saygı ve selm super

  13. cengiz pehlivan Said:

    harika çok begendim bravo

    • büşra Said:

      ayh sen beğendin ya iş bitti sanki salak ….xD şarkı hakkında yorum yazma sen spastik beyin özürlü,, 47 kromozomlu …yani down sendromlu aprtiik

  14. bahri Said:

    teşekkür ederim agzına yüregine saglık

  15. necip Said:

    abii manyakk söylemişin yaaaaa yüregine saglıkkk

    • büşra Said:

      sende manyak mısn manyak gibi yorum yazmışın malozki

      • nissan Said:

        milleti bırakta istediği gibi yorum yapsın ya sanane büşracım

      • oflu Said:

        büşra senin amına koyarım herkese laf yetiştirme

  16. necip Said:

    ya dinlemektenn vazgeçemiyorum bıkmıyorumm daa nasıl bişey buu yaa dinledikçe dinleyesi geliyoo insanınnn

  17. YALNIZ KAPTAN Said:

    BÖYLE BİR SEVGİYİ KALBİNDEN YANANLAR ÇOK İYİANLIYOR OLGUN KARDEŞİMİN AĞZINA DİLİNE SAĞLIK HARİKA BİR ŞEKİLDE SEVGİYİ DİLE GETİRMİŞ

    • ayşe Said:

      böyle bir sevgiyi yüreğinde hissedenin anlayacağı şarkı konusunda seninle aynı fikri paylaşıyorum

      • fatma Said:

        süper dınlerken aglamamak elde degıl etkılenmemek buyuk kusur olur…ama böyle bır sevgıyı tasıyan varsa helal olsun…

  18. naz Said:

    çok güsel bi sarkı yorumlyann sesi çok etkilio sanki gerçekten yaşıo sarkıı herkez dinlemesini isterm..

    • AYDOĞAN Said:

      varol be manyak parcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  19. leyla Said:

    süper türkü herkesin dinlemesini tavsiye ederim… kubani ağzan yüregen sağlık

  20. alisilvan Said:

    allah yolunu açık tutsun sesinede amma bu şarkı yakışmış ağzına sağlık kardeş.ibram tatlısese şimdi kızdım hadi körsün dielim ibo kulağındamı sağır duy bu adamın sesini

  21. derya kılıç Said:

    çok bir şarkı

  22. efe Said:

    güzel iyi iyi fena değil:)

  23. zerata Said:

    yüreğinin derinliklerinden söylüyor

  24. tutku Said:

    harıka bi ses harıka bı yorum….

  25. nehir Said:

    coooooooooooook güzel

  26. öznur Said:

    gözyaşlarımı tutamıyorum…kelimeler yetersiz bu yorumu anlattmaya…

  27. insanın dinledikçe dinleyesi geliyor
    nasıl bir şeyyyy bu yaaaaaaaaa

  28. eylül Said:

    süper biiiiiiiiiii şarkı bayıldım sewverek dinliyorum herkese tavsiye ediyoım

  29. vesile Said:

    şuana kadr hangi dogulunun sesi kötü çkmş ki olgunun kötü çksn.agzına yüregne saglık.ama sen hep türkü söyle çünkü sesine çk yakışyo

  30. vesile Said:

    pardn arkadşlr olgun şimşek bursalıydı karıstrdm:)bursalı oldgm halde nasl karıştrırm ya off:(

  31. muzur54 Said:

    tek kelimeyle harika..sewgisini içten yaşayan tüm sewenlere hitap ediyor..olgun şimşek in sesi de zaten tüm eleştirilere kapalı mükemmel bir ses..insanı olduğu yerden alıp başka diyarlara götürüyor..

  32. gülsüm Said:

    cok güzel

  33. izmitli-zeynep Said:

    gerçekten çok güzel insanı alıp götürüyooo.sevdası için baştan yazılmayı kabul edenlerin türküsü olsun.akıtıyo yaşları.içime işliyo sözleri. ÜFLEMEKLE SÖZNECEK Bİ SEVDAYA TUTULMAYINNNNN….

    • büşra Said:

      way zeynep kardeşim bu şarkıya yakışır bi yorum yazmışsın sprsin bu arada ben de bu şarkıya bayılıorum grçktn Olgun Şimşek de bu şarkıyı çok güzel yorumlamış…herkese ii akşamlar ;)

      • melik_deniz Said:

        hele şükür birine iyi laf etmişsin senin de yüreyine sağlık olsun

  34. gizem Said:

    çokkkkk güzel bir şarkı dinlerken insanın aglayası geliyorrrrr ayrıca şarkılnın sözleride benim hislerime hitap ediyorrrrrrrrrrrrrrrrrr yazan ve söyleyen kişinin yüregine saglıkkk ……..

  35. bedirhan Said:

    yürek sancılarını mızraba vurmuş dertli nağmelerden hasret söylemiş tşk

  36. tarık Said:

    süper bir şarkı 1000000000000000000000 numara

  37. YASMİN Said:

    SÜPER Bİ TÜRKÜ BIKIP USANMADAN HERGÜN DİNLİYORUM

  38. tarık Said:

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzellllllllllllllllllll

    • büşra Said:

      AMCIK

      • OGUZHAN Said:

        BUŞRA HERSEYE Bİ BURNUNU SOK MASAN OLMAZMI :s :@

  39. taner Said:

    gerçekten süper herkes kendine göre bişeyler çıkartabilir bence

  40. serkan cepni Said:

    diyecek birşey yok ağzına salık kardeş allah sana yaptığın işte başarı versin

  41. ırmak Said:

    gzL TüRkÜü sözleri özeLLikLE

  42. vallahide süperdir ha… hele ger gün dinliremmm gurban allah razi olsun sen den gardaşım…

  43. hele gurban eysen haaaa. ne diyem. bilemem. allah senden razi olsun heval.

  44. esra Said:

    çoook severek dinliyorum çok seviyorummm.

  45. benal Said:

    olgun şimşek bana rahmetli babamı hatırlatıyo

  46. esra Said:

    helal beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  47. adige Said:

    insanın dinledikçe dinleyesi geliyo be kardeşim ne güzel söylemişsin öyle ağzına diline sağlık…

  48. benfile Said:

    bu türkü beni bitiriyo sayısız kere dinliyom

    • kadir Said:

      kadir_koran_25@hotmail.com ben file hanım bu zamana kadar dınledıgım tum parcalardan sıkıldım bunaldım bırkac gun ıcınde bır ay oldu hala bu turkuyu dınlıyorum sizin gibi sayısız kez oldu ama hıc bıkmadım her defasında daha cok baglanıyorum daha cok tutku ıle dınlıyorum bu parcayı

  49. neslihan Said:

    ilk dizide dinlemiştim, tabi olgun şimşek playback yapıyo zannettim yani ses ona ait değildir dedim ama yanılmışım ve bu şarkı okadar yakışmışki bence başka kimse söyleyip bozmasın… okadar harika ve içten söylüyoki dinlerken tüğlerim diken diken oluyo… bu arada ben popüler müzik ve rack müzikten hoşlanıyorum ama bu kadar içten soylenirse ses hayran bıraktırıyo :) albümü cıksın ılk alanlardan bırı olcam herhelde hem arabama, hem eşimin arabasına, hemde eve

  50. zerrin Said:

    GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL TÜRKÜ HERKESİN EMEĞİNE SAĞLIK

  51. mert Said:

    vaybeee genclık ıste ne sarkı ama dımı arkadaslar gerceklerı anlatan ve cok anlamlı sozler…

  52. jhlkş Said:

    çooooooooooooooooooooooook güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  53. özge Said:

    çok güzel bi şarkıya insanı çok uzak diyarlara götürüyor

    • çağlayan Said:

      evet gerçekten mütiş haklısın insanları eskiye götürüyor aslında insanlar hiç kopmaz geçmişinden illahki bi yerde karşına çıkar bi şarkıda ya da bi şiiirde seslendirmide harika olunca sonuçta böyle olur

  54. simge Said:

    süper şarkı ağzına sağlık olgun abi

  55. simge Said:

    dinledikçe dinler ağlarsın dert ortağın gibi bide yanına efes tam olsun:(

  56. funda Said:

    offfffffffffffffffffff ya korkuyorum askımla ayrılmaktan hıç ayrılmak ıstemıyorum omur boyu beraber olmayı İSTIYORUMMMMMMMMMMM

    • funda Said:

      ayrıca turku superrrrrr

    • tanrı misafiri Said:

      bende hiç istemiyorum aşkımdan ayrılmayı ama olabiliyor hayatta ayrılıklar insan istemese keşke hiç ayrılık olmasa

  57. f_n_d_a Said:

    offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ya çok sıkılıyorum içim acıyooooooooo askımı sewıyorummmmmmmmmmmmm onsuz yapamam

  58. ayşe Said:

    bunu dinledikçe aklıma başka biri geliyor ;şarkıyı çoooooook sewiyrm

  59. ayşe Said:

    bu şarkıyı çok seviyorum;bu şarkıyı birine armağan ediyorum

  60. damarcı Said:

    DAMAR OLMASADA SÖZLERİ DAMARDAN GİRİYOR ADAMA BABA BE _____________________________________________BENDEN BÜTÜN DAMARCILARA GELSİİİİİİİİİNNNNNNNNN

  61. arda Said:

    çokkkkkkk süper bir parça söylenecek ne kadar güzel şey varsa hak ediyor bence olgun şimşekte çok güzel yorumlamış agzına saglık……………………………………………………………………………………

  62. süper bi türkü insanı öncelere götürüyo

    • BAGER Said:

      tek kelimeyle süper bi türkü

  63. cihan can Said:

    bence harikanın da ötesi değilse söyleyin vallahi olgun şimşek ağzına sağlık olgun seni çoooooooooooooook seviyorum hastasıyım üflediler söndüm şarkısının

  64. ikra Said:

    uf adım ağızın da sanki atlı var süper

  65. onur Said:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  66. halime Said:

    recep gibi yapanlara göre.güzel şarkı.recep………………………………………………………………………………………………………………………..

  67. halime Said:

    herkese tavsiye.tam damardan ama

    • AYDAN Said:

      Helal olsun uzun zamadır duygularımı ayağa kaldıran bir şarkı.Olgun Şimşek beyin aldığı eğitime helal olsun hakkını vermiş.Kendine sanatçıyım diyenlerin dinlemesini tavsiye ediyorum.Başarılarının devamını dilerim.

  68. naai.. Said:

    aslında ben böyle şarkıları hiç sevmem ama arkadas dinliyormus bide ben dinleyim nasıl bişey dedim helali var güzel söylüyo şarkıda güzel..

  69. sevgi Said:

    çok güzel bir türkü sürekli dinliyorum.dinlerken geçmişe yolculuk yapıyorum harika tek kelimeyle mükemmel ağzına sağlık devamını istiyorum.söz türkü kaseti çıkartırsan ilk ben alcam sesin insanı dinlendiriyo

  70. ÖzL€M Said:

    ßayıldım yaa süper bi şarkı..Olgun şimşek ten dinlemek de ßi ba$ka oluyo tabii..Seni çook Seviyorum olgun şimşek….

  71. OZAN ACİHAN Said:

    süper bir şarkı ya bayıldım super

  72. murat Said:

    supersın bea abi helal olsun sana bitiyorum şarkına sesin 1 numara abicim

  73. tugay Said:

    spr

  74. tugay Said:

    bu şarkının hastasıyımya

  75. el nino Said:

    süper demek bile yetmez bence muhteşeeeem :))

  76. LEYLA Said:

    sen sevin diye yorum yapıyorum ama gercekten harika bi parça :DDD

  77. eda Said:

    ben turku dınlemeyı hıc sevmm ama bu turku mukemmel ya aslında kapalı carsıyıda ızlemıyodm bu turkuden sonra ızlemeye basladım

  78. topuz Said:

    Gerçekten manyak parça eğzına sağlık Qlgun şimşek abicim

  79. kayserli_hakkan Said:

    süper bi şarkı emeğinize sağlık başarılar

  80. özlem ünal Said:

    bu kadar güzel olur tebrikler olgun….şimdi oyunculuğun zirvesindesin!!!!

  81. aysel Said:

    ilk defa dün radyoda dinledim bu şarkıyı çok güzel insanı yormayan bir tınısı var çok beğendim doğrusu herkese tavsiye ederim.

  82. burcu Said:

    olgun şimşek kurban olurum sanaaaaa

  83. yasemin Said:

    içime işliyor çok güzel bir yorum helal olsun dinlemeyen kalmasın

  84. esra Said:

    çooook güzel bayılıyorum bu şarkıya
    devamını brkliyoruz

  85. çiğdem Said:

    gerçekten bu şarkı dinlemeye deger

  86. cnnt Said:

    çok güzel ben çok beğendim ağzına sağlık

  87. sabiha Said:

    o kadar güzelki agladım çok agladım lütfen bunu bana yapmayın

  88. ezel Said:

    ya
    muhteşem bi parça bende öğrendim her zaman söylüyorum:)ağzınıza sağlık…

  89. ömer Said:

    çok güzel bir parça hergün dinliyorum kliplerin devamını diliyorum!!

  90. sadık32 Said:

    süper çoğu zaman dinliyom _ a_ _ m_ _ & _ _ d_ _

  91. sayici Said:

    BENCE BU TÜRKÜYÜ ANLATMAYLA DEĞİL SÖYLEYEN KİŞİNİN YORUMU İLE DİNLENİP YAŞANMALIIII

  92. HALİL Said:

    super darkı

  93. HALİL Said:

    super sarkı

  94. ilk dızıde dınledı çokseper

  95. ggM Said:

    supppperrrrrrrrrrrrrrrrrr

  96. ZoRCoCuK27 Said:

    evet qüzel yorumlamış

  97. murat Said:

    süper ya

  98. murat Said:

    süper söylüyor

  99. 538 761 29 66 erhan Said:

    bu parcayı dınledım dınleyelı aklımda hep bu sarkı var cok sakın yorumlanmıs cok guzel

  100. acılı... Said:

    ya bayılıyom bu şarkıya bıkmadan dinliyom yaa cok seviyom aynı bana benziyor bu sarkı

  101. elif keloğlu Said:

    yani bunu ilk defa dinledim ama çok samimi söyleyim başka yorumlardan çok farklı insanı başka diyarlara alıp götürüyor resmen olgun şimşeğe en içten duygularımla tşk ederim….

  102. eslem Said:

    Bence mükemmeli arayanların tek seçimi bu …..

  103. serhat Said:

    ilk defa dinliyorumm çok güzelll

  104. sema Said:

    çok içten, samimi anadolu insanın mütevaziliğini hissttiren sevimli bir şarkı. Emeği geçen herkese teşekkürler…

  105. mehmet Said:

    fffff

  106. sümeyye Said:

    spr yaa bunn dizisde spr

  107. SENA Said:

    SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    • MaTt RoCk Said:

      evet sena bbencede şüperrrrrrrrrrrr

  108. duru Said:

    iğrenç şarkı hiç beğenmedim diyen var mı ???

  109. gülay Said:

    çok güzel bir şarkı

  110. By Calender Said:

    üfffff be 100 kere dinlesem bıkmam abi be süper bişey alahını sevim olgun abiiiiiiiiiiiiiiiii

  111. SEMA Said:

    EWETTTTTTTTT ÇOKKKKKKK GÜZEL VALLLAHA ÇOOK BEYENEREK DİNLİYORUM.

  112. Muzaffer Erdem Said:

    Ben Türkü aşığı bir insanım türküsüz bir yaşantım olmadı olamaz. Ama bu türkü bir başka. Çok güzel bir türkü emeği geçen ve bu türküyü dinleyen herkeze emeğine yüreğine diline sağlık. İyiki varsınız çok saolun

  113. FATMA Said:

    çok güzel bi parça resmen içimi titretti bu parça biricik aşkıma gitsin onu gerçekten çok sewiyorum o bana inanmasada

  114. FATMA Said:

    bu parça gerçekten çok süper benim biricik aşkıma gelsin onu gerçekten çok sewiyorum o bana inanmasada

  115. yasar demir Said:

    süper bir türkü yazandan söyleyenden Allah razı olsun

  116. ceRénn.. Said:

    mqemmeL bi şarKı öLdümm yane .d.d

  117. MaTt RoCk Said:

    bencede çok harka o lmus ben daha once böyle bişi duymadım :) tebriklr

  118. eLiF Said:

    süperrrrrrrrrr yaaa

  119. yasemin Said:

    şarkıya bayıldım gerçekten çok güzel gerçekten fevkalade

  120. serkan Said:

    slm millet şarkı manyak dimi sizi sizi ben keşvedeli aylar oldu zevksizler

  121. zinetim Said:

    süper bi şarkı dinlediğimde ağlayacaktım

  122. ceren Said:

    evet çok güzeL..ben ki rock türünden başka tür dinleyemeyen bi insanım ama bayıldım aldı götürdü beni .D

    • kadirrrrrrrrrrrrrrrrr Said:

      haıyr sen bir hayvansın o yuzden rock dinliyorsunnn

  123. kadirrrrrrrrrrrrrrrrr Said:

    ben bu şarkı yı ezberledim 10 yaşındayım çok güzel bir şarkı herkese tavsiyem slmlaarrrrrrrrrrrrrr..

  124. erkan can Said:

    süper bi parça dinleminizi tavsiye ederim nen anlatıyo

  125. OZAN ACİHAN Said:

    BU ŞARKI EFSANE OLCAK BE ALAYINA İSYAN ANKARAGÜCÜÜÜ

  126. malatya ortam Said:

    ya bu şarkıyı dinlerken insan sanki ıssız bir denizin ortasında aşkını düşünüyomuş gibi !!!!!!

  127. kemal koçaslan Said:

    işte türkü budur….. bıkmadaan usanmadan dinliorum her gün

  128. nazan Said:

    bayıldım süper ağzına sağlk olgun şimşek

  129. ayşe Said:

    Aşk acısı çekmiş yüreklerin anlayabileceği kadar derin, çok içten söylenmiş.

  130. aliş yürek Said:

    yüregim sızlıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr şarkıııııııııııııııııııııııı

  131. aliş yürek Said:

    çooooooooooooookkkk kral bi şarkı olgun abiye helal

  132. hasan Said:

    deli gibi sevdim ama kız arkadaşı olarak görüo… üflediler söndüm be,

  133. rıdvan Said:

    bak içime gör beni bu laf beni yakıyo

  134. yasin Said:

    mükemmel şahane harika

  135. özge Said:

    wyy be şarkıya sölenecek teq kelime bile bulamıyorum azğına sağlıkkk abicim!!

  136. seni seviyorum Said:

    bu şarkı harika ya çok güzel hastası oldun olgun şimşek sesin çok güzel başka şarkılarda bekleriz.. ama ben bu şarkıyı dinleyince yaşadığım acılar aklıma geliyor ve ağlıyorum ama yinede çok iyi oluyo o acıları göz yaşlarıyla döküyorum başka şarkılarınıda bekleriz…..sana ve sesine hayranım olgun şimşek harika birisin…………………

  137. buket çınar Said:

    çok güzel bayılıyorum

  138. idris kaya Said:

    valla ilk dinleyişte etkilendim zaten yüregim yaralı şimdi daha çok yara açtı.sizde dinleyin sizde etkilenin

  139. hüseyin Said:

    kardeşim bu sözleri uzaydanmı getirdin bukadardertli söyledin

  140. tarık Said:

    mükemmel bi şarkı daha güzelini,iyisini tanımıyorum helal olsun
    OLGUN ŞİMŞEK

  141. buket çınar Said:

    ben bu sanatçıyı çok seviyorum çok süper kim yaptıysa mutlaka imzasını almalıyım

  142. özgür Said:

    dehşet h arikası devamını
    sabırsızlıkla bekliyorum bayyyyyyy……………….

    • gamzem Said:

      bence buparça süperden de öte herkesse tavsiye dinlemeden yorum yapmayın

  143. mıstık Said:

    bak içime görbeni harbi bak üflediler söndüm

  144. açelya Said:

    bu şarkıyı çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkk
    beğendim herkeze tavsiye eiyorum OLGUN ŞİMŞEĞE çok teşekkür ederim

  145. ASLI ÖREN Said:

    OLAĞAN ÜSTÜ BİR ŞARKI HER GÜN BIKMADAN DEFALARCA DİNLİTORUM AĞZINA SAĞLIK ÇOOOOK GÜZEL SYLEMİŞSİN EN BÜYÜK HAYRANIN BENİM SENİ VE ŞAKININ

  146. hatice Said:

    süper tek kelime ile bayılıyorum bu şarkıya

  147. yakup akçay Said:

    yemin ederimbu şarkı üstüne şarkı yapmak haramdır helal olsun ben bir orkestıram var bu şarkının üstüne çalışıyoruz söyleye gardaşta söyküyor am bem elazığ madenliyim helel olsun başka bir şey söylemiyommmmmmmmmmmm

  148. tamara Said:

    ayhhh bu şarkııı canımmm sevgılımm gökhana armagannn edıyorumm sevıyorumm lannn senıı .. bu arada ben kız degılım lubunya yımmm :)

  149. sabah güneşi Said:

    ya abicim çok mütiş bi türkü diğerlrine hç benzmyo fevkaladeninde fevkinde olmuş yani başka ne diyim ki SÜPERRRRRRRRRR

  150. erkan Said:

    bu şarkı sevmeyi ve sevginin ne kadar yüce bişey oldugunu bilen insanlara gelsin

  151. ümit Said:

    sarısefa nın parçası çook süüüüper ya

  152. m£NTAL!TA Said:

    bencede harika süper olmuş olgun şimşek zaten hem çok güsel oyuncu parçasıda süper kendisi gibi:d

  153. GulCAn Said:

    sanki benim uzerime yapilmis bi sarki adamin seside uyuyor parcaya yani super hep dinliyorum ha bide tripkoligi tavsiye ederim helede gozlerinin yesilini ozledimi kendinize iyi bakin arkadaslar bayyyyyyy………..

  154. fatih Said:

    analtılmaz yasanır bence bu sarkıyı yapmıs ama bize deyil birisine filimde olsa o sarkıyı ona yaptırana helal vede onada helal olsun süper

  155. @ÖMÜR@ Said:

    çook güzel bi şarkı.hergün bıkmadan dinliyom.devamınıda bekliyommmmmmm…..

  156. KADİR Said:

    çok süper bi şarkı

  157. esra Said:

    ççççççççççooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkk güzel şarkıcılar ses görsün süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  158. falcata tolga Said:

    bu sarkı cok manyak bır sarkı aynı benım gıbı bende sarkı manyak oldu8gum ıcın en sevdıgım sarkı dıyebılırım yapanında dınleyınde elıne koluna besde parbagına saglık not: FALCATA TOLGA

  159. ilayda Said:

    ben bu sarkıyı çok seviyorum istanbul kabalı çarsıyı görmek isterdim sizin fiimizin çok güzel elinize ilk saz aldıgınızda meraklığdım ama merakım geçti

  160. ALANYALI Said:

    harika bir şarkı sevipte sevilmeyenler için gelsin

  161. fatih Said:

    mükemmel…

  162. burcu Said:

    ay arkiler ben bayılıyom buna helede sanalika oynarken dinliyom alıyom çok duygulu

  163. asker_1 Said:

    bir türkü bu kadar güzel okunurmu agzına yüreğine sağlık

  164. dilan Said:

    bence çok guzelll harıkaa muzııkkk ögretmenimmm hep bunu soyletıyoorr:)

  165. vulat Said:

    gercekten şarkı çok güzel helal olsun allah sesinizi nazarlarla saklasın helal olsun

  166. erdal Said:

    mükembel şarkı herkeze tavsiye ederin çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  167. seda Said:

    kaç kez dinlesemde bıkmam

  168. orhan Said:

    seni seviyorum ilayda

  169. adnan Said:

    ilk arkadaşım bana gönderdi bu türküyü türkü aşıgıyım onun için bana gönderdi facebooka koyduk türkü dillerde geziyor. harbiden güzel parça.

  170. muha Said:

    süper sevdiim seni çok seviorum

  171. 27bozkurt27 Said:

    gerçekten emgi geçen tüm herkese saygılarımı sunuyorum

  172. ihsan Said:

    en sevdiğim türkü adamın ağzından bal damlıyo

  173. $IRN4KLI Said:

    valla ben ne kınseye aşık oldum ne aşık olacamm ama kendi kendime dertli bir insanım sadece kendime zararım var başkada hıç kımseye zarar veremem arkadaşlar … ama ben bu şarkıyı çok sevdim her zaman size bu şarıkıyı tafsiye ederim dertli ve eğlencelii ortamda bile !!!!!..

  174. didem Said:

    arkadaşlar bu şarkıyı dinlerken içimden aglamak geliyor tam bana göre bir şarkı bu söyleyen abime tşk ediyorum onun agzından dinlemek bir başka

  175. seval Said:

    bir insan bu parçayı bu kadar güzelmi yorumlar ya ağzına yüreğine sağlık Olgun Şimşek

  176. seval Said:

    favori parçam

  177. urfalı Said:

    iştee güzel yani

  178. tuğçe Said:

    bu güzel türküyü severek dinliyorum çok seviyorum bütün sanatçıların bu güzel türküyü yorumlamalarını isterim

  179. konyalı özge Said:

    cok gusel sarkı cokda anlamlı.süperr.esek gıbı sevipte sevgı gormeyen herkeze gesın

  180. mümtaz şele Said:

    mükemmel beni 50 sene öteye götürüyor şarkında kendimi görüyorum

  181. jiyan Said:

    hayatımda böyle güzel türkü görmedim süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  182. jiyan Said:

    hayatımda böyle güzel türkü görmedim muhteşemmmmmmmmmmmm

  183. isa Said:

    Aldı götürdü valla.hergün dinlesem usanmam.güzel ne kelime çoooooooooooooooooooook güzeeeeeeel……

  184. baris Said:

    ancak bu kadar güzel olur.

  185. FATOS866 Said:

    İçim bi garip oldu dinleyincesi hani yüreğimin katı kalan kısmı yumşadı şarkıyla güsel ses çok beğendim. Devamını dinlemek dileğimle bu ses olgun beyi daha farklı ve daha bi ayrı yapmış ya çok güsel sölüyooooo çok

  186. şeyma Said:

    HARİKA YA ŞARKI

  187. muhammed yusuf Said:

    çok gzl bir şarkı herkezin dilemesini tavsiye ederim süper

  188. orhan Said:

    super be abı

  189. $€wd@ Said:

    bu şarkının önemini bilemedi filimdekiler

  190. aleyna Said:

    süper bir şarkı

  191. aleyna Said:

    mükemmel ya çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel

  192. seyitgazili Said:

    süper ne ya mükemmel

  193. seyitgazili Said:

    süper ne ya mükemmel tek kelimeylehemde

  194. seyitgazili Said:

    süper ne ya mükemmel tek kelimeylehemde
    çok ço ço ço ço ç o ço k güzel

  195. ah aşkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  196. mükemmmel bir parça bu yha :))))))))

  197. ceylan bozdemir Said:

    çok beğendim hiç usanmadan dinliyorum bu şarkı seviyorum diyipte aldatanlar için insanların yüreğini haps edenlerin allah belasın versin

  198. ece Said:

    çok güzel bir türkü paylaştığınız için çok teşekkür ederim..

  199. ADANALI Said:

    TERKEDİLMİŞLERE SEVİPTE SEVİLMEYENLERE KAHPELİYE UGRAYANLARA GELSİN

  200. rr Said:

    aşkım ayşe 2001 den beri görmedim ama hala sevıyorum

  201. sanem Said:

    ya çok güzel bir şarkı belki bu şarkıyı başkası söyleseydi bukadar güzel söyleyemezdi ama süper olmuş

  202. oktay Said:

    böyle bir barçaya laf yak daha sösün bittiği yer ?

  203. belinay Said:

    harika olmuş

  204. ersin Said:

    on numara abi haRİKAAAAAAAAAAAAAAA

  205. emine Said:

    yyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaa süpermişşşşşş ağlayasım geldi tam bana ğöre bir şarkı cünkü dünyada sevenler hiç sevilmiyor

  206. mişa Said:

    İnsani alıp başka diyarlara götürüyorsunuz.Ancak bu kadar güzel olabilirdi.Ailecek bayıldık.Başarınızın ve türkülerinizin devamını dileriz.

  207. ali Said:

    mükemmel ölmüş çök tşkkür ler

  208. semanur Said:

    süper valla bu şarkı ben hayranım …

  209. beyza Said:

    yiğit sana deliler gibi aşığım

  210. emre Said:

    olgun abi durdun durdun birden parladın,kendini baştan parlatacak yeni bir sarkı bestele

  211. medcezir Said:

    arkadaş helal olsun bu saza bu söze ya !

  212. kara resul Said:

    tebrrikler süper sarkı ama önemli olan o güzel şarkıyı içden gelerek söylemek ve olgun usta bu şarkıyı o kadar içden dile getirmişki insana keyif veriyor dinlerken tebrikler

  213. ilayda Said:

    biraz güzel ama arkadaş ne ses var

  214. Deniz Said:

    Süper Şarkı.

  215. leyla Said:

    süper be abi bu parça helal olsun sana ve yüregine sevda sözü dediğin böle olur saten sevdin mi adam gibi seveceksin deli gibi gittiği yere kadar değil ölüma kadar tıpkı bnm serserimi sevdiğim gibi bu sarkıyı da serserime armağan ettim dinlesin ve anlasın n acılar içinde onu deliler gibi ne denli derin ve temis sevdiğimi

  216. melik_deniz Said:

    Arkadaşlar Olgun Şimşek hep güzel diyo zaten ağzına sağlık

  217. aşkım Said:

    aşkım seni çk seviyorum bu şarkı bnden sana gelsin seni çk özledim…

  218. mehmet (asil genç) Said:

    çok güzel bi şarkı sevgilim şeymaya gitsin

  219. caan baba Said:

    bende aşkım büşra miniksar

  220. edanur Said:

    yaaa çok güzel bir şarkı hüzünlendim yaniiii

  221. yasemen Said:

    bu şarkı mükemmel ve çok hoşuma gidiyor müzik öğretmeni bir şarkı eseri yazın dedi bende bu şarkıyı üflediler söndüm ü yazdım söyleyeni tebrik ederim harikasın 2010 en popüler şarkısısın tebrik ederim.

    • eren Said:

      evet tabikide 2010 un en popüler şarkısı ve mükemmel demekki çoğu zevkler ve renkler tartışılmaz bu sitede yorum yapan ve bu müziği dinleyenlerin müzik zevki aynı bence ( üflediler söndüm için aynı demek istedim )

      • yasemen Said:

        bu şarkı mükemmel müzik öğretmeni bir şarkı eseri yazın dedi bende(üflediler söndüm)ü yazdım.2010 un en popüler şarkısı üflediler söndüm.

  222. ahmet Said:

    çok güzel beeeee!

  223. oflu Said:

    süper bir şarkı insanı alıb uzak diyarlara götürüyor.ağızına sağlık olgun bey..

  224. urfalı Said:

    süper bi şarkı abicim senin kadar değil ama bende güzel sölüyom bağlamayıda çalmayı öreniyorum

  225. SusKuN Said:

    Hayatta Böyle Bi Şarkı DinLemedim Bazı Arkadaşlarım”ın Dediklerine Katılıyorum Müzikte olsa İnsanı Alıp Götürüyo Helal Olsun eMeğine Sesine Sağlık Saugılar….

  226. yeliz Said:

    çok seviyorum bu ştürküyü üflediler söndüm

  227. sinan Said:

    insanın içindeki bütün duyguları dışa vuruyor duygulanıp belkide ağlıyor hiç utanmıyorum ben ağladım eline diline sağlık tek kelimeyle mükemmel …..

  228. dilay Said:

    es hat mir auch sehr gut gefalen es ist einfach super

  229. batu Said:

    henüz ilk dinneyişim hiç sevmiyom walla

  230. grup Said:

    Keşke cemal çıkmasaydı cemal diziden çıktığından belli biz izlemiyoruz.Ayrıca eskisi gibi eylenceli ve güzel değil.

  231. sezgin Said:

    süper parca

  232. celil Said:

    benim içimi deldi abi vur saza beeeeeeeeeeeeeeeeeeee………

  233. yunus ali Said:

    ÇQK GÜZEL VE SÜPERRRRRR

  234. güzgülü Said:

    çok güzel bi parça dinledikçe efkarlanıyorum sevgiyi çok iii anlatıyor böle güzel şarkılara diycek başka bişi bulamıyorum ama bu şarkıda ben kendimi buldum sazın her teline dokunduğunda yüreğim bir kere daha kanıyor.yürekten gelen sese kulak verilmiş bi parça umarım devamı gelir böle parçalarla kulağımız yüreğimiz hoş olsun

  235. bayılıyorum tam damardannnnnn tam benim şakım beeeee

  236. seda Said:

    olgun şimşek sana çok teşekkür ederim bunu söylediğin için

  237. cihat Said:

    ne diyim gercekten mest oldum

  238. gökçe Said:

    :) ben bu şarkıyı çok beğendim.söylenecek bi laf yok.qerçekten çok qüzel bir şarkı.tam beni anlatıyor

  239. JİLET Said:

    aşk dediğin nedir gülüm…
    gülümü kopardı aşkın…
    içimi yaksanda,yüzümü görmesende,
    feryatlarımı duymasanda,
    artık gülerken bile kendimi jilet’lediğimi bilsende
    sen buna layık değilmişsin!!!ama sevdim işte

    bu kelimelerim olgun şimşeğin dizelerini sizlere anlatır

  240. gökçe Said:

    evet y”ine dinliyom bu şarkı beni çildırıyo

  241. nur Said:

    şüper we ötesi

  242. ASİ KRAL Said:

    BU PARCAYA ASIK OLDUM…BENİİ COOOKK ETKİLİYOR İNANANINN..

  243. bahar Said:

    helal olsun be abii:)))))))))))))))))):::::::))))))))

  244. asi kızz Said:

    bu şarkıyı dinleyince başka yerlere gidiyorum azınıza sağlık harika bi şarkı buu

  245. elif Said:

    çoook güzel

  246. ayşe dudu Said:

    öncelikle bu şarkıyı bizimle paylaştığın için teşekkür ediyorum

  247. efsane Said:

    kalbimi çalıyo ya şarkı

  248. şükrü Said:

    vaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyy koçum benim.Süper bişey olmuş.bayıldım da diye bilirim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  249. turgay Said:

    yaşayıpta asla pişman olmadığım anılara götürüp duygulandırıyor beni mükemmel bir parça

  250. istanbullu Said:

    çok güzel bir türkü yüreğine sağlık:)

  251. sude ışıl Said:

    harika

  252. ^^âysel^^ Said:

    Gerçekten de süper bişi ya
    Bayılıyorum bu şarkıyaa
    Gerçekten süpeeeeeeeeeerrrrrrrr
    :)))

    :))

  253. ^^âysel^^ Said:

    erçekten de süperrBAYILIYORUM bu şarkıya yaaa

  254. Xedal Said:

    süper

  255. gorkem Said:

    bu şarkıyı herkes dinlemesini istiyorum

  256. SaMeT Said:

    bn cede supéR SarKı :)

  257. melike Said:

    nekadar güzel bir gün projeden 100 aldım hhhhhhhhhhhhh ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh harika

  258. mertka Said:

    bir akşam tesadüfen yaşandı 40;yıllık birhayat ..umutsus mutsuz yeniden yazılsada umutsuz nedenin nedenim ama yinelelen yanlızlıgım 40 yıllık varmıki çarisizliyime bir çaren yaşanırmı yeniden bir 40 yıl …..

  259. aleyna Said:

    bu şarkı dünyanın en güzel şarkısı bence

  260. emre Said:

    gercekten çok manyak bir parca dinli,yorum ama hergün içiyorum bu parcada hersey anlatılıyor anlayanlara gelsin anlamayanlarda birazcık anlamaya çalışsınlar

  261. dilek Said:

    ya süperrr söylenecek söz yok

  262. nurat kurt Said:

    bu sarkıyı herkes dinler ama asık olan anlar

  263. Beyaz Melek Said:

    SüPeR bAyıLdIM

  264. beyza Said:

    çok güzel bir şarkı. burdan bütün sevdiklerime gitsin

  265. beyza Said:

    yine ben nasılsınız iyimisiniz lütfen bana cevap yazın şarkıyada bayıldım çok güzel o şarkıyı dinleyince ruhum kıpır kıpır oluyor

  266. ruken Said:

    tam beni anlatan bi şarkı olgun şimşeğe teşeşkkür ediyorum

  267. şerife Said:

    çok güzel şarkı hiç kaçırmam o şarkıyı

  268. nihat Said:

    çok güzel 1 saatte ezberledim

  269. çılgın girl Said:

    bahri arkadaş sen

  270. özge Said:

    süper bir şarkı besteleri yapanların ellerine sağlık

  271. nurseda Said:

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  272. dilara Said:

    çokkkkkkkkk süperrrrrrr yaaaaaa bennnnnnnnn buuuuu şarkııııııyııııı çokkkkkkkkk seeeeeewwwwiiiiiiyorrrruuuuuuuuummmmmmmmmmmmm……….

  273. orhan Said:

    bu parçayı yazanında söyleyeninde yüreğine sağlık süper bir parça.

  274. GÜLMİSAL Said:

    HASTASIYIM BU TÜRKÜNÜN YA BİDE SÖYLEYEN OLGUN ŞİMŞEK GERÇEKTEN İÇİMDE ŞİMŞEKLER ÇAKIYOR BUNU DİNLERKEN AGZINA VE YÜREGİNE SAGLIK

  275. cihat Said:

    çok güzel türkü değilmi arkadaşlar

  276. murat Said:

    harika bir parçaaaaa aşka acısı ççekenler için birebirrr otur baştan yaz bniiiii :'(

  277. jexs Said:

    süperrrrrrrrrrrrrrr

  278. serseri aşık Said:

    spr bana sevgilimi hatılatıyo mtlk dnlyn:);)

  279. gökhan Said:

    ben bu şarkıyı dinlerken sevgilimi hatırlıyom on suz hiçbirşey yapamazdım ben onu gerçekyen çok sevdim hoçalr şarkı söyleyin derken ben bu şarkıyı söylerdim

  280. Uğur Said:

    Eline Sağlık Olgun Abi Çok Güzel Bir Türkü Söylüyorsun

  281. şahin Said:

    tek kelimeyle dehşett

  282. DaDLy BaYy Said:

    üflediler söndükmü gülüm umarım bu hayatta mutlu olursun eqer mutlu olamam dersen ceylanım ben yaşayamam sen mutlu beni boşver aşkım

  283. erdoğan okur Said:

    çok güzel bir türkü insanı duygulandırıyor helal sana ustam

  284. ali orhan Said:

    abi diline saylık bırde ban bunu nokulda soyledigim icinherkes bıktı cok ozur dılerim

  285. ilaydam Said:

    tek bir sözle süper:)
    bayıldım ben çok güzel

  286. deniz Said:

    çok güzel

  287. ferhat Said:

    güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll)

  288. murat Said:

    ilk defa dinliyorum süpper ötesi

  289. ceren ışık Said:

    bu şarkı bana birşeyler anlatıyor dinledikce kötüleşiyorum seviyorum bu şarkıyı


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: