Yıldız Usmanova ve Levent Yüksel Düeti – Yalan Dinle

Yıldız Usmanova ve Levent Yüksel Düeti – Yalan.Bu düete sanırsam Yıldız Usmanova ve Levent Yüksel’in ilk düeti.Çünkü ben Levent Yüksel’i dinlerim bilgisayarımda 10dan fazla şarkısı var hiç Yıldız Usmanova ile düeti olan bi şarkıya rastlamamıştım taaki demin takip ettiğim bloglarda görene kadar.Hemen Yıldız Usmanova ve Levent Yüksel Düeti – Yalan adlı şarkının klibini sizlerle paylaşıorum buyrun izledikten sonra Yıldız Usmanova ve Levent Yüksel Düeti – Yalan adlı şarkı hakkında yorum yaparsanız sevinirim.

42 Yorum »

  1. Mevlut Said:

    Paylasim icin tsk ederim

  2. leman Said:

    harika sarkı superrrr

  3. mmmmjm Said:

    super çok guzel soyluyorlar

  4. merve Said:

    şarkıyı katletmişler şarkı süper

  5. QUARZO Said:

    daha önce candan erçetin söylemişti
    süperdi
    fakat düet mükemmel olmuş
    şarkıyı dahada güzelleştirmiş
    günümüzde güzel kalmış bir kaç şarkı ve sanatçıdan örnek
    ne güzel

    • özgür Said:

      bencede süper olmuş dehşetharikası

  6. femmez Said:

    mükemmel.yıldız osmanova harika

  7. sagocupesimist Said:

    arkadaşlar çok doru sözler süper ilk kez kralda dinledi süper valla

  8. arkadaşlar sözler çok doru süper ilk kez kralda dinledim süper valla sözleri çok uyuyo

  9. yenerben Said:

    harıka

  10. ebru mengütey Said:

    klipleride şarkılarıda çok güzel etkileyici olmuş süpersiniz

  11. halıl Said:

    ıkılı super olmus yıldız hanımın sesını ben selda bagcana benzettım.enfes bır ses yrumu ena z candan ercetın kadar super olmuş

  12. bedriye Said:

    bence iki yorumun ikiside birbirinden mükemmel.
    inanın şimdiye kadar hiç bir şarkıya bukadar zaman ayırıp dinleme fırsatım olmadı dinlemedim.Ama bu şarkıyı her sabah açıp dinliyorum çünkü beni çok derinden etkiliyor .iki sanatçımıza başarılarının devamını diliyorum yüreklerine sağlık.haaa bide şafak karaman sen hep var ol…

  13. ikra Said:

    ayyyyyyyyyyyyy süper ya hergün dinlemek isterim yatarken bile harika

    • SeNTeX Said:

      Sarki süper !!! Senın tatlı rıcanla daha guzel olmus. Tsk cnm benım yildizin hayranıyım sesı benı ck etkılıyor !!! tekrar thanks :)

  14. dilara Said:

    super ses ıkısıde

  15. kenan Said:

    evet ilk den candan sölemisti ama söz yildiz usmanova yazmıs ve simdi kendi söylüyor süper bence manyak şarkı

  16. merve Said:

    süpeeeerrrrrrrr bencede dünyada ölümden baskası yalaaan

  17. mehmet Said:

    gerçekten mükemmel …….. ikisininde sesi çok güzel tek kelime ileharika

  18. merve Said:

    çok güzel ama kadın daha güzel söylüyo özbekistanlı

  19. sami aslan Said:

    süper yemin içerim yıldızhanımımn sesi beni etkiledi levent abimde süper ikinize
    başarılar dilerim

  20. pamukkale352 Said:

    bu kadar olur yaaaaaaaaa bu şarkıya kimse kötü diyemez helal olsun 100 üzerinden 100

  21. busra Said:

    ben seni cok seviyorum sesin cok guzel bu sarkiyi iyiki yaptiniz ya ben sizi cok seviyorum

  22. busra Said:

    gercekte ki gibi dunyada olumden baskasi yaln gercek olan hicbirsey yok tur bu sarkiyi dinleyenlere bir sozum var olen kisiyi anneniz babaniz ve ailenizdeki bir kisi diye hayal edin icinizden aglamak gelir ben bu sarkiyi kral tv den seyrettigimde dedigim gibi annemi yerine koydum ve cok agladim omrumuzu allah in verdigi emirleri yaparak gecirmektir

  23. elif Said:

    yüreginize saglık çok güzekl olmuş severek dinliyorum

  24. selim Said:

    harika söylüyolar ve klibin konusu ve çekim yeri şarkıyla uyumlu

  25. alone wolf Said:

    on numara sarkı boyle3 güzel sarkıların devamını beklerız

  26. cemil yakan Said:

    tek kelimeyle harika mestt oldum dostummmm

  27. sinan Said:

    felaket tebrikler

  28. erhan Said:

    süper olmuş ancak bukadar güzel yorumlanır ikiside
    helal olsun…

  29. muhammet Said:

    bu sarkıya kotu demek kadar saygısız olunmaz super olmus devamını beklerız tebrıkler

  30. muhammet Said:

    tesekkurler ………………. mukembelsınız ıkınız de

  31. elif Said:

    bende cafer,e katılıyorum ikiside çok güzel söylüyorlar

  32. Ahh AşKK aHH Said:

    OFF OFF DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN ABİ YA YALANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN:(:(:(:(:(:(:(

    AŞK’TA YALANNNN AŞK’TA YALANNN

  33. yıldız usmanova Said:

    teşekkur ederım ben sızlere

  34. levent yüksel Said:

    evet sana katılıyorum yıldızcım çok güzel bir şarkı getirdik meydana

  35. büşra Said:

    ÇOK GZL YHA ORDA MEZARIN DERİNLİĞİNİ GÖRÜNCE ÇOK FENA OLDUM

  36. HÜMEYRA Said:

    EVET AYNEN BÜŞRAYA KATILIYORUM…

  37. BÜŞRA Said:

    çok gzl yha orda mezarın derinliğini gösterdiği zaman içim çok fena oldu

  38. serkan Said:

    tek kelimeyle harika devamınızı dilerim

  39. sümeyye teke Said:

    yıldız usmanova ve levent yüksel çooooooook başarılı buldum ikisinede tebrikler :):):):):):):):):):):):):):)):):):)

  40. Mert Said:

    Süper Bir şarkı Paylaştığınız İçin Tşk :D


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

